Tillbaka och då är jag sjuk.. ♥

Hejsan kära bloggläsare! ♥

Jag vet inte vart & hur jag ska börja men jag måste säga; förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt..
blogglusten försvann plötsligt vet inte varför faktiskt, men nu är den tillbaka och jag ska börja blogga oftare
hoppas jag, ska bara försöka hålla blogglusten lite mer uppe och jag ska vara mer positiv än negativ det
lovar jag!
Jag har varit ute med grannenshund igår och tog en runda med den, så gossig den är alltså och jag älskar
honom så mycket så det inte går igår var jag ute med brun kofta & det var vid 8 tiden på kvällen det var
sjukt kallt & nu nästa dag så är jag förkyld och har ont i halsen..
Men jag var ändå pigg så jag gick upp tidigt på morgonen vid 8 tiden & började städa sedan fick min vän
albulena ta sig ut från balkongen och snacka med mig haha, det var kul iallafall :)
men jag längtar till skolan faktiskt det ger mig liv, fast nu ska jag upp o stänga fönstret & sedan
mysa framför tv:n ni får ha det så bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0