Plugg, plugg, plugg, jag sa PLUGG!! ♥

Tjenixen alla bloggläsare!

Idag vakna jag runt 07:00 tiden och det var såklart dags för skolan, jag var väldigt trött orkade typ inte öppna ögonen. Men sedan så var jag ändå tvungen för jag skulle ha utvecklingssamtal idag & jag ville så klart inte att mamma skulle sitta där och skämma ut mig med hennes fåniga blickar höhö ..
Men iallafall sedan så fick jag byta om och ta cyklen till skolan, jag skulle börja klockan 08:00.
Allt gick bra & vi hade studietid första lektionen men hela klassen var tvungen till att hålla sig vid SO för vi jobbar om Svenska Valet något jag verkligen avskyr åh, iallafall så gick dagen perfekt och allt var på topp & då var det utvecklingssamtal med mamma. Hon fick höra båda positiva & negativa saker, men som vanligt så snackar hon bara om det negativa herre gud ..
Sen så var jag hemma klockan 16:50 ungefär och jag slängde mig vid matbordet och åt pasta, indiskpasta som min pappa hade lagat väldigt god var den tummen upp!
Och då fick jag plugga matte, matte & matte! 
Så synd att min pappa är lika dålig som mig på matte, men det är ju bra att min styv mamma är lärare hon gjorde min nivå på matte HÖGST [ jag skryter för mycket ].
Då när jag var färdig så bad min pappa mig att följa med mina små brödrar till mobilia och köpa skolväska till dom från stadium, då fick jag följa med och dom köpte det dom ville och jag kom tillbaks hem med lösgodis mums..
Men just nu sitter jag vid datan och pluggar So för på torsdag är det prov, sedan ska jag sova och ni får helt enkelt även sova gott själglada läsare :) ♥




Linus , den bästa ♥



Plugga, hemarbete ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0