Hemma & syskonen spelar ♥

Chejsan chejsan alla kära vännerna :)

Jag har äntligen bett och jag har beställt kompaktkamera från siba så om 4 dagar blir det bättre effekt på mina bilder för just nu använder jag vanlig mobil som bara har 2 megapixel kamera. Jag sitter och hör på en engelsk/indisk nasheed den är väldigt väldigt bra tycker jag, det är väldigt tråkigt att jag bara kan skicka
in länken men inte infoga videon faktiskt..
Men jag har ansökt med i videofy.me så om jag får plats så kommer jag infoga mina videon & då blir det
enklare för er att höra på dom right? :D
Mina brödrar spelar play statison 2 och vartenda minut hör jag dom tjafsa snart kommer jag vända mig
om och stänga av spelet :/
men annars vad ska ni göra idag kära vännerna? ♥





















Tack så hemskt mycket kära mormor för den här fina presenten du köpte till oss
haha väldigt gulligt av dig hjärtat ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0