God morgon ♥

God morgon alla kära bloggläsare!

Förlåt för jag inte kunde uppdatera bloggen igår men tyvär så hade jag inte tid, min styv mamma pluggade den tiden & hela familjen var väldigt hungriga så jag fick ta över hennes plats och laga mat till oss. Det blev korvsås med färgade makaroner. Jag fick hitta på vilka kryddor jag skulle lägga med & vilka grönsaker haha..
Den smakade helt perfekt, pappa blev väldigt nöjd med resultatet & vilket som mina syskon oxå blev de :)
Senare så diskade jag och borstade mina tänder o låg mig ner i sängen & försökte somna men då visste
jag att om jag somnade så kunde jag inte vakna till ( salat el subuh ) så satte jag mig ner i sängen & väntade
tills pappa kallade upp mig för ( salat el subuh ) jag och pappa bad, men min söta styv mamma läste koran
för att kunna väcka mig då hon inte visste att jag redan har bett. Väldigt sött av henne faktiskt :D
Men nu när jag vakna så sprang jag direkt fram till datan och som ni ser så sitter jag och uppdaterar
bloggen. Väldigt sött av mig eller hur, nej jag skämta men japp just nu ska jag upp & äta frukost
tills bönen lyser upp sig (Y)


Resultatet blev väldigt god! (Y)




 

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

hur är allt med dig idag? (:

2010-08-09 @ 16:34:02
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0