Fixa ansiktshuden & naglarna ♥

God kväll alla kära bloggläsare ♥

Pappa var ute och handlade lite smått o gott till oss och när han gick ut så blev huset direkt tyst.
Saknade honom direkt faktiskt, men för att få tiden att gå snabbare så tog jag ut ansiktsvården & nagelvården :)
Jag fixade mina naglar och gjorde ansiktsbehandling haha, tog clean clear ansiktstvätt och jag låg kokad vatten
i ett kastrull o lätt de koka väldigt mycket tills de börja komma ut väldigt mycket ånga och ångan är bra för ansiktet jag lätt de alltså röra om hela mitt ansikte i 7 minuter men egentligen borde det vara i 15 minuter fast jag orkade inte vänta haha :o
men senare så tvättade jag ansiktet med citron & sedan med vatten o efter det olivolja. Känner mig väldigt fräch just nu. Men nu är pappa äntligen hemma och han hämtade till mig min favoritkorv & även min favoritchocklad. Imorgon blir det kanske att åka iväg till kära mor som jag saknat väldigt väldigt mycket ufuf..
men om jag inte åker ditt så blir det joggingtur med pappa och mina syskon ali & hussein ♥




























Så ser jag ut när jag sitter & bloggar haha :) ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0